Kizlar benim makine daha 3.5 senelik. Malum deterjanlar cok pahali . O yuzden Rinso aldim bu sefer ama hic guzel yikamadi. Vazgectim deterjandan tasarruftan. Mecbur guzeli olsun ama temiz yikasin yani ne yapalim..
Var mi öneriniz ? Bana gercekten leke birakmayacak deterjan soyleyin sinir oluyorum .. Yardim piliss 😇