Tastan doktorunuz demediyse 6. Ayı bekleyin bence gene karar sizin ama şuan küçük bağırsakları içinde iyi değil zaten bazı doktorların 4. Ayda başlatmalarını da anlamıyorum zaten ilk bir kaç ay doyumluk değil tadımlık bir süreç oluyor kilo problemi varsa mama yada formül süt gibi şeyler önerilmeli tabi kendi fikrim neden ek gıdaya başlatırlar bilemiyorum ben 6. Aydan tarafım en azından daha hazır oluyor ek gıdaya ki 6. Ayda bile zorlanıyoruz tabi her bebek bir değil ve başladığınız zamanda yoğurt ve sebzeden başlayın meyveyi en sonra bırakın meyvenin tadını alan bebek sebzeyi zor sever