Smalina Sevgili anneler bebeğimin yüzü çok kuruyor güzel bir nemlendirici önerebilirmisiniz bana mustela düşünüyorum ama deneyenleriniz varsa çok memnun olurum.
birboncukannesiiii Smalina alerjisi olan bebeğim var. Dr um önce mustela kullanalım geçmezse başka kremleri düşünürüz dedi. hem diyetimle hem mustelayla bebeğimin cildi çok iyi.
Birkizbiroglan Smalina Bioderma atoderm instemsive baume kullanıyorum, egzama yok ama çok iyi bı nemlendirici krem. Ayrıca atopik egzama olanlar için tavsiye edinler arasında.🌸
Srhtzlyh Smalina benim bebeğiminkide öyle bugün sağlık ocağında sordum sebamedin kremini önerdi alıcam bakalım inşallah faydası olur
Merve Smalina doğdu doğalı mustela kullanıyorum. Hassas cilt için yüz kremi. Bir de mustela bebe yağı 😍
Selin25 Smalina mustela çok iyi ben kullanıyorum hem pişik kremi hem şampuanı hem nemlendirici mustela
birboncukannesiiii Smalina umarım link çalışır https://ty.gl/uamskre8q 300ml var bende kızım nerdeyse 5aylık. Hala bitmedi.
Merve Smalina yazdığım çeşiti. Yağ bir tane zaten. Yüz kremi de hassas ciltler için olan kırmızı yazılı