mommier bende yeni taşındım, yani 16 Ocakta yeni eve geçmiştim. Ev 2+1 90m2. Geçmeden önce bir ablayla anlaştım, normalde 250₺ ye gidiyor ama arada tanıdık olduğu için bana 200₺ ye geldi. Boş evi 200₺ ye temizledi yani. Çokta güzel temizlemişti. Temizlik malzemelerini ben kendim aldım, neyle temizlemesini istiyorsam onu aldım yani onlarda 100₺ tuttu.
Taşındıktan sonra tekrar çağırdım ve yine 200₺ ye geldi. İstanbul’dayım bu arada. Daha önce bir ablayla daha konuşmuştum o da 250+20₺ yol parası istemişti.