Mom88 ben şimdi gördüm canım benim kızımında kakasında kan vardı kaka ve idarar testleri yaptırdık doktorun isteğiyle gıda alerjisi yada süt alerjisi olabilir bebeğinde senin yediklerinden bile oluyormuş bizde bir alerji çıkmadı ama laktozintöransı çıktı buda bebeğin içtiği sütün içindeki şekeri bağırsaklarının emzileyememesi bizde bu çıktı şimdi her beslenmeden önce bir damla kullanıyoruz hiç bir sorunumuz yok şu çok şükür testleri yaptır canım