Defnolita Fourleafclover21 Evet. Konak.Kızımın da böyleydi ama bizim doktorumuz badem yağı sürmemizi söyledi, ben badem yağı kullandım ayrıca şampuanı değiştirdik.Normalde Mustela kullanıyordum.
Fourleafclover21 Defnolita bende badem yağı ve zeytinyağı arasında gidip geliyorum aşı olduk o yüzden daha kullanamadim