Asliee şuan için 1-2 çay kaşığı yeterli, ben de birkaç doktor ve hemşireye danıştım, onlar anne sütü içen bebeklere gerek yok ama mamadan sonra su verilmeli demişlerdi. Ben de vermeye gayret ettim. Şimdi büyüdüler 7 aylık olucaklar yakında, alıştırma bardağı ile her uyandıklarında ve banyodan sonra veriyorum susuyorlar çünkü