Bebeğim 3 gün 39,5 lara çıkan ateşi oldu düşmeyince acil doktoru antibiyotik yazmıştı verdim ama ertesi gün kırmızı döküntüler başladı kestim antibiyotiği. Kensi doktoruna tekrar fötürdüm 6. Hastalık geçiriyor dedi. Döküntülerin 2. Günündeyiz. Ama oğlumda sürekli uyku hali halsizlik huysuzluk var normal mi bunlar yaşayanlar nasıl atlattınız