Digdem_ kubraersin50 vurdurdum ilk doz 3 aylıkken başladık dr ne kadar erken okadar iyi desi ama süt alerjisinden şüphelendiğimiz için vurmayabilirz dedi napıcam bende bilmiyorum
BirVeraAnnesi35 Busrasarelina56- her bebek farklı canım ama bizde hiç bi yan etki yapmadı ne ateş ne başka bişey olmadı hiç