Masalsmom benim kızım da 2 ayını doldurdu dün. enteresan bir şekilde dışarıdayken uyumak dışında hiçbir eyleme girişmiyor 😂 hava genelde soğuk olduğundan çarşıya pek çıkmıyoruz avm ya da güneşli sakin bir günse yürüyüş parkuruna gidiyoruz. sadece bir kere çarşıda uyandı ve emmek istedi o zaman da mağazadaydım zaten satış danışmanından rica ettim kabinde ya da mutfakta emzirebilir miyim diye zaten emzirme önlüğü her zaman çantamdadır oturdum mutfaklarında emzirdim 🙈 son doktor kontrolüne giderken uyku saatindeydi o zaman sağdım biberonu çantanın termos gözüne koydum sıcak su altında ısıtıp öyle verdim.