Merhaba güzel anneler.. ilk çocuğum ve bir aylık doktor emzirirken bir göğüsü en az 15 dk emsn dedi küçük olduğu için hepsini ememez ama son sütü alr en azndan diyor ben hep emziryorum fakat ara sıra sütü sağıp iciriyorum pompayla sağım yaparken de bu son süt dediklerinde sağlıyormu nasl bir şey anlamadım😑 yeni anneyim kusura bakmayın çok şey bilmiyorum
2 saatde bir emziryorum en az bir göğüsü 15 dk emip uyuyor ve bazen yarm saat emer o zaman her göğüsü 15 dk veriyorum yanlış yaptığım bir şey varmı sizce şöyle yapsan daha iyi olur dediğiniz 🙏🏻🙏🏻