Minikcasper01 merhaba çok geçmiş olsun. Acaba başta neden yoğun bakımda kaldı bebiş? Benim bebeğim de doğar doğmaz hipoglisemi nedeniyle yoğun bakıma girdi 10 ocakta, sonra hafif enfeksiyonu var diyip antibiyotik başladılar. Antibiyotiğin 5.gününde bebeğim kalp çarpıntısı yaşadı. Kardiyolojinin görmesi gerek dediler. Kardiyolog bebeğimin kalbinde 4mm asd denen delik olduğunu söyledi. Zamanla kapanır ama takip edilmeli dediler. Yeniden kalp çarpıntısı yaşarsa diye bir süre daha kaldı bebeğim. Çok zor günlerdi tabii. Sonra çıkacağımızda bir kere daha gördü kardiyolog ve o delik kapanmış dedi. 1 ay sonra tekrar götüreceğiz. Umarım sizin de hızlıca kendiliğinden kapanır. Sabredin, içinizi ferah tutun, kavuşacaksınız sağlıkla en yakın zamanda ve bugünler bir anı olarak kalacak. Her bebekte illaki bir takım sorunlar oluyor ne yazık ki allah herkesin kuzusuna şifa versin beterinden korusun🙏