Arkadaşlar senelerdir alsam mı almasam mı diye düşünür dururum, o kadar para vermeye ne gerek var derim ama sanırım artık Türk kahvesi makinesi alacağım. Hem pratik geliyor bana hem de uzun yıllar kullanıldığını düşünüyorum. Yalnız hangisini almak gerek, siz hangi marka model kullanıyorsunuz? Memnun musunuz, olmasa da olur mu diye de bi tarafım düşünmüyor değil 😁 ama çok pratik bir şey değil mi, en azından dostla arkadaşla içmek gerektiğinde.. Şuanda pek dost arkadaş bi araya gelemiyoruz ama annemlerle içerken bile cezve pratik gelmiyor bana. Sizce???