BirVeraAnnesi35 ykyusuf ben de çok denedim ama hiç bir markayı kabul etmedi en sonunda vazgeçtim bazı bebekler gerçekten istemiyor emzikk🤦🏼♀️
Medusafer ykyusuf doğduğunun ertesi günü verdim direk tuttu hic uğraşmadim ama sadece avent emiyor heves edip bibs filan denedim asla almıyor
boncukanne 272728282727 deneme sonucu oldu 😂 şaka bi yana çeşitli markalar denemeni öneririm bizimki Bibs tuttu.
Sevdee_ BirVeraAnnesi35 kızım 2 aylığa kadar hiç kabul etmedi denemediğim emzik kalmamıştı sonra arabasıyla dışarda gezmeye çıkardıkça ağzına verdim bir iki bir iki arabayla gezerken bir haftada alıştı 😅
aysgog Wee baby tuttu ama markayla alakası oldugunu düşünmüyorum ilk haftalar tutmadı attıkça verdim attıkça verdim 😂 kendi sütümü değirdim sürekli verdim öyle alıştı valla
Asliee ykyusuf bizde çeşit çeşit emzik aldık damaklı olanları hiç tutmadı bizimki top başlı aldık bunu biraz tutuyor gibi o attıkça ben veriyorum bakalım ne olucak