Öncelikle tedirgn olmayın lütfen. Biz de geçirdik 4 kşi bir evde ve bebeğim vardı 6 aylık. Emzirdim ilaç kulkanmadğım için. Hiçbir sorun olmadı bebeklerde belirti dahi olmuyor. Sizde belirtiler nedir umarım hafif atlatırsnız. Sakin kalıp bol vitamin takviyesi yapın birkaç gün içersnde inşallah şikayetlerniz de biter.