veralinna2 Fatmameyra canım ben günlük süt alıyorum oda ısısında bekletiyorum içerisine activia şade yoğurtla taş gibi oluyor kaynatmana gerek Yok (yoğurt makinasıyla yapıyorum bu arafa)
Rezzan Fatmameyra günlük süt ile yapıyorum genelde en fazla yarım saat kaynatıyorum o bile fazla aslında pastörize sütleri aşırı kaynatmamakta fayda var☺️
Seherronya Fatmameyra kaynatmanıza gerek yok kutu sütse eğer sıcak olunca kapatın ideal ısıya gelince mayalayabilirsiniz
karabiberimm veralinna2 karışmak gibi olmasın ama kaynadıktan sonra bile 10 dk boyunca altı açık kalması lazım bakteri ölmesi için o şekilde sağlıklı olur mu ?
Seherronya karabiberimm eğer pastörize günlük şişe sütse canım kaynatmaya gerek kalmıyor. Ama eğer çiğ günlük sütse sizin dediğiniz gibi olmalı
karabiberimm Seherronya yok canım açık mandıradan alıyorum yörüksütten (telif hakkı yok dimi marka serbest😁)
Elmaliturta_ Fatmameyra bilmiyorum ki sanmam ama bazı kişiler öyle yapıyormuş burda okumuştum. Deneme yanılma ile bakarsınız artık😊