Merhaba arkadaşlar
ayın 21inde kızım 6 aylık olacak SMA optipro kullanıyoruz. 6-12 aylık için 2 numarasına geçicem ama iki çeşit var diğeri comfort yazan. Acaba kullandığımın 2 numarasına mı geçmeliyim yoksa comfort olanını mı almalıyım? İkisi arasında Li fark ne bilmiyorum yardımcı olur musunuz?