Kızlar merhaba 12 yıldır lens ve gözlük kullanıyorum gözlerim baya bozuk biri 10 numara biri 7 falan geçen hafta dünyagöze gittim ameliyat olmak için çünkü gözlerim artık lensi kabuk etmiyor ve sürekli başım ağrıyor. Doktorda şuan lazer göz ameliyatı yapabilirim ama şuan olman lazım 1 gözüm 10 olduğu için ilerlemeden yapmalıyız ilerlerse 1 gözüne ameliyat olmaz ömür boyu kontak lens takılır dedi kortizon damla kullanacaksın emzirme olmaması lazım dedi . Oğlum şuan 1 yaşında ben memeden kesmek istemiyorum çünkü zor emzirdim hep meme reddi yaşadım çevremde de herkes kes ameliyatını ol diyor ilerlerse bir gözüm ömür boyu lens diğeri ameliyat olur o şekilde de istemiyorum doktorda garantisi vermiyor ilerler yada durur istersen yaza kadar bekleyelim çıkarsa numara lens takarız diyor ne yapayım akıl verin yaşayan varmı ameliyat olan varmı