Merhaba,16 günlük bebek annesiyim. Güzelce duruyorken birden ağlamaya başlıyor ama böyle cok büyük bir sıkıntısı var tarzında yüksek tonda ağlıyor. Susturmak için pış pış,poh poh,ninni şarkı ne carsa yapıyorum olmuyor. 1 saat emmesine rağmen ve günlük 5 çişli beze rağmen ancak gogsume koyunca emmeye başlayıp susuyor. Aç mı yoksa bilmiyorum normal midir bu :(