Acemianneeee52 Selam kızlar 60gün önce sezeryan Doğum yaptım. Ancak kırkım çıktıktan sonra ara ara kan geldi doktora gitmedim ama tedirgin olduk. İlk hamileliğim normal mi sezeryan Doğum yapanlar bilgi verebilir mi?
Gamzeemm Acemianneeee52 bende 14 ay once sezeryanla dogim yaptim aynisini yasadim dktora gitmistim normal demisti
kbrmeva Canım ilk sezeryenimde iki ay kanamam oldu şuan ikinci sezeryenimi oldum 11 gündür kanamam var normal bence ama tedirginseniz aile doktorunuzu arayıp bilgi ala bilirsiniz
Acemianneeee52 kbrmeva kbrmeva zaten böyle kanama gibi de değil koyu gelen sızıntı gibi bişi herkes normal diyor ama ilk olduğu için şaşırdım 😊
kbrmeva Acemianneeee52 mmesela benim.bazen simsiyah akıntı gibi geliyo bazen Barça olarak geliyor bazen de adet gibi oluyorum içimizdeki pis kan işte böyle yavaş yavaş gidiyor normal doğumda bebek doğarken gidiyor ama sezeryende malesef kalıyor
Gamzeemm Acemianneeee52 benimki 40 gunden sonra damla s3klinde ic camasirimda oluyordu 1 yada 2 damla 40 dan sonra 1 ay daha boyleydi sonra gecti