Vinividiviciii Sorum başlıkta bacılar Nasıl geçti doğumunuz ,yine olsa yine normal yapardım dermisiniz ? Çok dikişiniz oldu mu ? Ne kadar sürede iyileştiniz ?
[silindi] Vinividiviciii 4 kilo doğurmak bana ürkütücü gekiyo☹ paramparça olucagimi saniyorum 2. Ciye hamileyim şuan
Karas Vinividiviciii been 4200 canım normal doğum yaptım normalde ilişkide bile zorlanan biriydim ama doğumum hiç zor olmadı dikişimde az oldu anında ayaklandım kesinlikle tavsiyedir 🌸
Kizcemm_20 Vinividiviciii ben 3300 doğurdum ama 4 kilo olsa doğuramazdım helhalde doğurana helal olsun🥰🥰🥰👏🏻👏🏻👏🏻
Kizcemm_20 [silindi] ben de öyle düşünüyorum annem beni 3500 20 dikişle doğurmuş ama erkek kardeşimi 4500 sıfır dikiş doğurmuş anamın demesine göre erkek çocuğu doğurmak daha kolay diyor🤷♀️🥰🥰
Vinividiviciii Karas Maşallah😍Doktorunuz nasıl yaklaştı bu duruma benim doktorum 4e kadar normal sonrası sıkıntılı olabilir sezeryana döneriz dedi
Karas Vinividiviciii doktor doktor gezdim son ay hiçbiri yanaşmadı en son güvendiğim bi doktor vardı doğumum başlayınca ona pat diye gittim dedim yaptırırsa bi o doktor yaptırır cidden yaptırdı
[silindi] Kizcemm_20 ya bilmem alası varm iki 🤔 daha cinsiyeti bilmiyorum ilki erkek kolay di doğumum bu kız sa 😟 zormu olcak ya
2lokummannesiii Kizcemm_20 benim oğlum 3 küsürdü ama kafa kocamandı ve makat darlığı açılma olmamasıyla normal olmadı 😂 bazı erkekler inat inat😂
annediyebiri Kizcemm_20 yok artık idrar kaçırma problemi oldu mu acaba ben ilkini 3900 doğurdum ikinci uçüncu 4 ü geçer diyorlar
Vinividiviciii Omerinannesi342 Ya doktor aslında kafası aşağıda iki santimde açılma var ama çok kilo alıyor dedi inşallah normal olur 🙏🏻
AntikSokrates Omerinannesi342 ay maşallah gerçekte insanlara bu kiloyu söylüyor musunuz nazar değer 😄 Ben 3700 yaptım millet nasıl dilliyor maşallahı parayla satıyorlar sanki
Senemasilberen Vinividiviciii benim oğlum 4 kg doğdu geçen sene çok kolay bir doğumdu sancılar doğum dikiş komple iki saatte bitti… kızım da bir aylık 4 buçuk kilo doğdu gene aynı iki saatte doğurdum dikişin yok denecek kadar azdı ama bu daha zor çıktı kilodan dolayı ve ıkınırken çok zorlandım ama bir kaç günde hemen toparladım doğumdan çıktığım gibi ev işlerine koyulduk oğlumla ilgilendim yani sonrası çok kolay