Benim bebeğiminde atopik dermatiti var. Mustela yüz kremi, vücut balsamı ve yıkama jelini kullanıyoruz. Stelatopıa serisini. Özellikle yüz kreminden çok memnunuz. Vücut balsamı da gayet iyi nemlendiriyor. Fakat bizim egzamamız ilerlediği için mustela sanırım canını yakmaya başladı. O yüzden bioderma kullanmaya başlayacağız doktor tavsiyesi ile. Kullandıkça deneyimlersiniz bence her bebeğin cilt yapısı , ihtiyacı farklı. Normal bir nemlendirme için gayet iyi ve yoğun 👍🏻