Bebeğim 1 yaşında başından beri sütüm az oldgu için mama artı meme olarak ilerlıyordk 8. Ayda kökten emmeyi bıraktı mamaya devam ettm 24 aya kadar mama mı verılmeli yoksa süte geçiş mi yapmalımıyım sizler ne verıyosunz ne zmn mama yı bıraktınz yada süt verıyomusnz