Gulsummm
Merhaba, benim kızımda da kabızlık sorunu var. Bugün kontrole gittik doktor anestol pomad verdi bize de. Ama süreden önce sabah akşam 5 dk sıcak suya oturduktan sonra bu kremi sürmemi söyledi. Geçmezse ilaç verecekmiş.
Sizde sıcak suyu deneyin isterseniz, belki daha iyi gelir 🙏🏼
Geçmiş olsun 💐