Kızlar 8 aylık bebeğimin ayak baş parmağı ile el işaret tırnaklarında kırıklar var böyle geri doğru kakilmis Kırılmış gibi uzakdikca kesiyorum yine aynı ayak tırnağı hele hep aynı ikiye ayrılıyorlar var mı başına gelen? Çocuk doktoruna mı gitmeliyim dermatoloji bölümüne mi?