incim55 yo genel şekilde olmuyor 3 ay ayrılıcam yazamıyosun ben şu tarihten şu tarihe kadar aylıksız izne ayrılmak istiyorum diye belirtmek gerek. Ayın 5 inden itibaren maaşlar hesaplanır yani siz 14 ünde de ayrılsanız o maaş yatar. Ayrıca bi günlük parayı da geri ödeme yapmanız gerekir. Ben ayın 15 inde ayrılmıştım ama bi sebep yok her türlü geri ödeme yapılıyor çünkü