bir_pasa_annesi Prensannesii1 ben her zaman salataların içine koyarım cnm şimdiye kadar birşey olmadı
Meyra Prensannesii1 istediğinizi yeyin gaz yapmamasını istiyorsanız yedikten sonra üzerine kimyonlu su icin doğumdan 3 gun sonra nohut pilav yemiştim cok canım çekmişti herhangi bi sorun olmadi
Durukusunannesii Prensannesii1 Herşeyden yiyiorum kurufasulye nohut hiç bakmıyorum bu gaz yaparmı diye valla kimyon kullanın hiçbsey olmaz
Prensannesii1 bir_pasa_annesi ayy inşallah olmaz bugün akşama yapmayı düşünüyorum çok canım istiyor yiycm valla
bir_pasa_annesi Prensannesii1 olmaz cnm esirgeme doktorum dedi herşeyden ye vitamin var bişey olmaz dedi arada rezene çayı iç bazen kimyon at yemeklerine dedi
Prensannesii1 bir_pasa_annesi kimyon yemeklerde bol bol kullanıyorum çayını da içiyorum da yinede korkmuyor değil insan
bir_pasa_annesi Prensannesii1 korkma cnm doktora gidene kadar bende öyleydim 20 günlüktü gittim bunları dedi ondan beri herşeyi yerim 11 aylık olacak hiç bir şey olmadı sükür