mona_rosa_ Sevgili anneler tecrübelerinizi paylaşırmısınız marka kullanış ve memnuniyet durumunuz nedir şimdiden teşekkürler🙋♀️
Mom299 mona_rosa_ 6 çekmeli VESTEL nofros dondurucu kullanıyorum 3.5 yıldır çok memnunum sesiz sedasız hiç.sesi yok
Dmt-01 mona_rosa_ benim yok ama annemin hotpoint 6-7 sene oldu galiba alalı gayet memnun evim küçük diye almadım ama doğuya gidince orda alacam aynısından alırım kesin diye düşünüyorum