Ela123 Lskjsjjsjddjjdjd mediworld tıp merkezi benim evimin yanı hemen orda çocuk doktoru olduğunu bilmiyordum muayene ücreti ne kadar acaba
Ela123 Sairsell çok iyi bu kadar uygun olduğunu bilmiyordum yürüyerek 1 dk evime şu pandemi sürecinde çok iyi oldu öğrenmem, memnun kaldınız mı peki doktordan ilgili miydi tıp merkezi olunca çok donanımlı birşey beklemedim nedense
Ela123 Sairsell indirim ne kadar süre devam ediyor acaba bilginiz var mı kusura bakmayın tutuyorum sizi ama
Sairsell Ela123 Açıkçası memnun kaldım. Bilgili birisi gerçekten ve çok konuşkan en önemlisi seni dinliyor canım. Numarasını verdi her saat yazabilirsiniz dedi. Bu önemli birşey şimdilik memnunum bakalım yarın sabah tahlil için yeniden gideceğim. Benim içinde önemli olan bilgili donanımlı olmasıydı bana öneren arkadaşa çevrimiçi olunca sor o daha iyi bilir canım.
Sairsell Ela123 Hiç bilmiyorum ki sormadım bende, kontrol süresi var mı onu bile sorma aklıma gelmedi o telaşla
Ela123 Sairsell merhaba Necdet beye tahlil için gidecektiniz, benimde yaptırmam gereken tahliller var ücretleri uygun mu acaba test tahlil vs muayene ücreti uygunya acaba dedim diğer işlemler mi pahalı
Lskjsjjsjddjjdjd Ela123 pardon canım indirim mart sonuna kadr devam ediyor bana mesaj geliyor sürekli
Ela123 Lskjsjjsjddjjdjd üst komşum kadın doğumcusuna gitmişti hiç memnun kalmamıştı kolanda berker beye gidiyordum bende, bu ay kontrolünde bi götürüp deneyim bende çocuk doktorunu çok iyi oldu öğrendiğim çok teşekkürler, Cengiz Topel caddesinde oturuyorum ben sizde mi buralardasınız
Lskjsjjsjddjjdjd Ela123 Ertuğrul bey vardı kadık doğum bende hiç memnun kalmadım ondan sıdıka hanım gelmiş yeni bir doktor numunebağ caddesinde oturuyorum bende
Ela123 Lskjsjjsjddjjdjd çok yakınmışız, aynen erkek bi doktordu çok kötü demişti, aynen kolan pahalıydı ama doktorumu çok seviyordum yine hamile kalsam ona giderim, sigortasız ne kadarki ücreti ben 85 veriyordum son ay 120 olmuştu, nst 43 TL idi
Lskjsjjsjddjjdjd Ela123 canım ben çocuk doktoru için pahalı dedim sigortalı 125 sigortasız 235 Tl bende o doktoru çok duydum berker beyi
Lskjsjjsjddjjdjd Ela123 siz bebeği aylık mı kontrole götürüyorsunuz çok iyi necdet bey hemde yakın kolon biraz daha uzak kalıyor
Ela123 Lskjsjjsjddjjdjd sigortasız çok pahalıymış ya, benim bebiş 2 aylık şu an doğunca Velit bey muayene etmişti 2 gün sonraki ve 1 aylık kontrolde de ona götürdüm, henüz 2 aylık kontrolüne gitmedik dediğiniz doktora götüreyim bu seferde, Velit beye 100 TL veriyorduk
Lskjsjjsjddjjdjd Ela123 1 ayda baya artmış fiyatlar baksana ocakta zam gelmiş demekki velit bey pek bilgili gibi gelmedi bana
Ela123 Lskjsjjsjddjjdjd aslında ilgili neşeli numarasını veriyor anında dönüş yapıyor ama biraz şey kafası var Velit beyde çocuk bu büyür gider gibi çok pimpirikli olma taraftarı değil