Koalamm ben verdim bi sıkıntı olmadı çok şükür ılık suyla karıştırıp verin olmadı takip edersiniz kaç aylık bebeğiniz
Isadasuk benimde ilk bebeğim 4 aylıkken başladı bizim öksürüğümüz 7 aylık olcaz bende direk hastaneye koşmuştum 4 defa gittim hastaneye ama sonuç alamadım Rabbim herşeyin şifasını doğada vermiş aslında bilinçli olarak kullanırsak uzun vadede çok faydasını görebiliyoruz