Prensesannesii34_ 6 aylık bebeğim var 6200gr 4 ay 23günlükkrn doktor ek gıdaya başlattı. Sabah 11 de yarım çay bardağı ek gıda veriyorum akşam 5-6 gibi de bir çay bardağı veriyorum . Sizler nasıl veriyorsunuz çok mu veriyorum acaba az mı ? . Anne sütü alıyor
ezogelinn Prensesannesii34_ benim kızımda 6 aylık anne sütü alıyor günde 2 kerede mama veriyorum sadece gubde bir defa yarım çay bardağı yoğurt yada elma armut muz karısimi püre veriyorum
Prensesannesii34_ ezogelinn 2 kere mama veriyormuşsunuz ben hiç mama vermiyorum o yüzden acaba çok mu benim ki normal mi
ezogelinn Prensesannesii34_ bence 6 ay için çok çünkü bu ay doyum değil tadım ayı mamayı 100 ya da 120 cc olarak içiyor 2 3 saatte bir emziriyorum 1 saat önce muz ve elma püresi verdim sadece yarın ev yoğurdu veririm mesela ertesi gün sebze püresi tâbi bunların tadimlarini yaptırdım alerjimiz yok
Prensesannesii34_ ezogelinn biz tadımı 4 ay 23 günlükken başladık alerjimiz çıkmadı çok şükür . Kilo alımı az diye başlattı doktor . Miktarı kestiremedim 😶
ezogelinn Prensesannesii34_ mamayı icmedimi o yüzden mi vermiyorsunuz bizim kilomuz iyi o yüzden pek acele etmiyorum birazda keyfimiz yoktu kasığa ağzını açmadı 1 2 gündür yiyor
Prensesannesii34_ ezogelinn mesela bugünü örnek verim ; sabah 11 de armut rendeledim iki tatlı kaşığı da kaşık mama koydum içine . Saat 5 de bal kabağı ve havucu haşladım verdim . Bazen bir yumurta sarısına bir bisküvi koyup veriyorum akşam da sebzeli meyveli birşey
ezogelinn Prensesannesii34_ anladım ben şuan onları güne bölerek veriyorum dediğiniz gibi ben formül mamayla destekliyorum afiyet olsun kuzuya 😘