brcnnn Hanımlar merhaba 18 günlük bebeğim var kanguru almayı düşünüyorum sizce hangi kanguruyu almalıyım tecrübesi olanlar ne önerirler
Seyma_29_ brcnnn merhaba ben solomombaby kullanıyorum yenidoğan aparatı mevcut ama ben 3.aydan sonra aldım gayette memnunum.bebeğiniz henüz çok küçük belki rahat edemeyebilir. Yenidoğanlarda sling kanguruda tercih eden çok araştırabilirsiniz.
brcnnn Seyma_29_ açıkçası bebeğimin 40ı çıktıktan sonra evde tek başıma bakıcam onun için pratik olur kanguru evde hareket ederken diye düşündüm silingle aynı rahatlık olur mu acaba
Beyaban Boroosh baby aldim. Buyuyen kanguru yenidoganda itibaren kullaniliyor. Ve en onemlisi ergonomik. Ben cok arastirarak almisim bicok marka ergonomik diyor ama degilmiş. Borososh baby o acidan cok icime sinmisti.
Sevil1003 brcnnn hayir ama yenidoganlar icin ekstra bi aparati var instagram sayfalari var ordanda bakabilirsiniz solomombaby sayfanin adi
Seyma_29_ brcnnn sling hakkında bilgim yok açıkcası. Ama aldığım kanguru bel destekli zaten evin içinde geziyoruz rahatlıkla işlerimide yapıyorum.
haziranin25i brcnnn solomom baby her yöne kanguru kesinlikle, 💪🏼 Sipariş verdim henüz kullanmadım kızım henüz 13 günlük 3 aydan sonra kullanmayı düşünüyorum 🌺🤗
yigit57 brcnnn hiç birini alma. Çocuğun bacaklarını pencereli yapıyor. Zaten korona var. Bi yere gidilmiyor.