Oğlum 3 bucuk aylik oldugunda mecburen çalışmaya başlayacağım yani 3 haftam var ama beni simdiden stres sardı. Annem bakacak ben yokken ama henüz benden ayrılması için çok küçük. Özel sektörde olduğum için rapor da alamam. Sorum şu ki siz çalışmaya başladığınızda bebeğiniz sizi emmeyi birakti mi? Sizin yokluğunuzda bakan kişiye daha cok bağlanır mi ? En çok emmeyi birakmasindan korkuyorum 😔 ve gunde kac cc mama veya süt sağıyorsaniz kc cc süt bırakıyorsunuz. Şimdiden süt stoklamaya başladım ama hiçbir bilgim yok. Keske 1 yaşında kadar yaninda kalabilsem cok kahroluyorum😔