Arkadaşlar moralim çok bozuk.Alerjimiz vardı yavaş yavaş açıyodum tereyağ,Fırınlanmış kek,peynir yedim bişey yoktu ama bu arada kakamız hep çok katı bebeğim benim yardımımla kakasını yapıyo.3 gündür de azıcık yoğurt yedim bugün baktım kanlı kaka yaptı.Kabızlık yapar mı kan acaba?Başına gelen varsa lütfen yardımcı olabilir mi:(