Sibell777 oldun vallah😍 Benim ki kız canım 1 ay 2 günlüküz😇 ve Almanya’da yaşıyorum evlenip geldim,pandemi den dolayı ne annem ne de kayınvalidem gelemedi🥺 Bir de sezeryan olmak zorunda kaldım,suyum geldi 24 saat bekledik normal doğum denedik ama olmadı..Yalnızım,çok yoruluyorum uykusuz kalıyorum..İlk çocuğum tecrübesizim acemiyim😬 Ama herşeye değiyor,o tam bir aşk🤍🥰