tavsaninannesi Mnkaslnn- ek gıdada alerji yapmış olabilir sizin yediğiniz bileyden ötürüde olabilir sanki egzamaya dönecek gibi bir görüntüsü var çünkü
Kuzey_Kerem Mnkaslnn- Bizim de ilk başta hemşiremiz sakaldan olur demişti geçmeyince doktora götürdüm atopik dermatit ( egzama ) varmış krem kullandık düzeldi geçmezse götürün mutlaka