Busra9290 Süt arttıran önerılerınız nedır kızlar acıl ıhtıyacım var mama vermek ıstemıyorum.Ayrıca goguslerım cok kucuk 75 bedenı bıle doldurmuyor o yuzden mı sutum az acaba?
Giizz Busra9290 bol sıvı tüketin. Bestlak damla kullanın birde sütünüzü arttırır 1 çay bardağı suya 20 damla günde 3 kez için
Myslkya-16 Busra9290 göğüs büyüklüğü ile ilgisi yok. Benim de çok küçük. Sürekli emzir bıkmadan usanmadan emzir. Gece çocuğu yatırdıktan sonra sağ. Gün içinde sürekli emiyorsa sağma zaten çocuk sürekli emiyor. Benim de senin gibiydi ısrarla emzirdim arttı emin ol artıyor. Ben bide kefir içiyorum onun da faydası olduğuna inanıyorum.
1Momm Bol bol su icin 3 litre falan tahin helvası da sut yapıyor kivircik yesillik tüketin dediginiz seyle alakasi yok bence sütun
birminikdev 1Momm 90 beden de olsan 70 bedende olsan memeler bebeğine yetecek sütü üretir. Bool bol su ve sütün artacağına inanmak. Başka çözümü yok Ne kadar çok emdi o kadar çok süt gelir 🤍
Myslkya-16 Busra9290 evet sadece anne sütü. Haftaya 2. Ay kontrolü var kilo alımı iyiyse devam edicez değilse mama verecek. Ama ben inatla emziriyorım. Geçen ay 600 gr almış kilo bu ay bakalım ne olacak. Sakın pes etme. 🙏🏼
Hilalay45 Yoğurt, dereotu ve çörekotunu karıştırıp hergün yiyin çok faydasını gördüm ben. Bir de arifoğlu anne çayı içiyorum . Mutlaka deneyin bunları.
Busra9290 Myslkya-16 bebek fazlasını istıyor mu doydugunu hıssedıyo musun?Bende sureklı emzırıyorum beneğim yıne ıstıyor sureklı
Myslkya-16 Busra9290 bir kaç gündür tam bitirmiyor sütü uyuyor veya kendi bırakıyor. Ama onun öncesinde sürekli emmek istiyordu. Memede yaşıyordu. Bir kaç gündür doyduğunu hissediyorum zaten tam bitiremiyor sütü. Ne zaman isterse emzirmekte fayda var. Bir de her emzirmeden sonra yarım lt lik pet şişenin yarısını iç. Her emzirme sonrası yap bunu. İnşalah sütün artacak.
Firuuu_35 Busra9290 2 yemek kaşığı unu 1 yemek kaşığı şekeri bide biraz da suyu muhallebi yapar gibi hazırlayıp çorba halinde 3-4 öğün yerseniz sütünüz fışkırır 😂 çok işe yarıyor isteğe göre unu şekerinin ölçümünü arttırın muhablebi kıvamı olsun. Gece gündüz aç olsanız bile tüketin paydasını göreceksiniz🙏🏻