Kızların selam 4 ay 3 günlük kız bebeğim var. Sabahtan akşama kadar onunlayım. Ev işi yapamıyorum. Eğer kızımla vakit geçirmezsem vicdan azabı çekiyorum. Dalga geçmeyin çok ciddi bir şekilde rahatsızlık duyuyorum. Eve bakamaz oldum onunla ilgilenmekten duruyorsa bile yaninda duruyorum kendini yalnız hissetmesin kötü hissetmesin diye🤦🏻♀️ Deli gibiyim. Sizce yanlarından ayrılsak üzülürler mi ilk bebeğim mazur görün 🥰