Gozde_alparslan benimde öyle ydi bende biberon verdim sonra baktım dönecek gibi değil kestim biberon u memeyi red etmesin diye bu 2 gündür yavaş yavaş düzeliyor salıyorum mayıışıyor hele veriyor um alıyor ilk hafta krizlerdeydik artık bende oturup ağlıya ağlıya mahf olmuştum cözümü kacokta buldum biberonu unutur dum yavaş yavaş memeye dönüyor uz artık ne olursa olsun sakin ol öncelikle seni cok iyi anlıyorum