ataninannesii az önce gördüğüm bir habere göre subatin sonuna dogru aşılar başlayacakmış. ne düşünüyorsunuz, aşı yaptiracak misiniz?
FatmaKrbkl ataninannesii ben emzirmiyorum ama aşı konusu niyeyse bi türlü rahat ve emin olduğum bi konu olamıyor🙄
ataninannesii Bhrrzgr neden peki? yanlis anlamayın, merak ediyorum. ben yaptirmayi düşünüyorum ama yuzde yüz eminim diyemiyorum.
aykoz_ Pimpirik ben doktoruma sordum şiddetle aşılanın dedi😅 tabi ki yaptıracağım. En hakiki mürşit ilimdir bilimdir🗣
Derya12 Aşı olursak kac gun emziremiyoruz ki benim kizim geceleri memeyle uyuyor mumkun degil uyumaz emmeden.
Bhrrzgr ataninannesii cesaret edemiyorum bebeğime herhangi bir yan etkisi olacak mı bilemiyorum. Etrafımdaki öğretmenler aşı olunca biraz daha korunaklı olurum diye kendimi avutuyorum ancak bebeğim emmeyi bırakınca olurum
aykoz_ ataninannesii farklı doktora da sordum o da bir sakıncası yok dedi. Üzerine eleştiremeyiz bence alanımız değil o yüzden doktor ne diyorsa yapmak gerekir bence🤷🏻♀️
aykoz_ ataninannesii farklı doktora da sordum o da bir sakıncası yok dedi. Üzerine eleştiremeyiz bence alanımız değil o yüzden doktor ne diyorsa yapmak gerekir bence🤷🏻♀️
prensinveannesininguncesi ataninannesii emziriyorum öğretmenim yaptıracağım aşı vurulmak tüm insnalığa olan borcumuz diye düşünüyorum
Ipekkiz ataninannesii tam emin değilim ama emzirenler ve hamileler üzerinde test edilmemiş o yüzden ben yaptırmayı düşünmüyorum bunun için sanırım isteğe bağlı bırakılmış hamile ve emzirenlere. Yoksa tabi Li aşı olurdum aşı karşıtlığım yok
ataninannesii Ipekkiz ben de oyle biliyorum hamile ve emzirenlerle ilgili bir bilgi yok ama yaptirin diyor gördüğüm doktorlar