Nurinci Geçmiş olsun, yani doktor 38,5 olmadan ateş düşürücü vermeyin ve de ılık duş aldırmayın dedi. 39 a kadar korkmanıza gerek yok dedi. Ama tabi ben 38 i geçince calpol verdim. Emziremediğim için sadece mama verdim ki onu da pek içmedi ek gıda kabul etmedi. Sadece ince giydirdim ve ateşini sürekli kontrol ettim.