Zeynebsmom Feyzaytek 12.ayda suçiçeği aşısı şimdi geçirdiği için olmasına gerek kalmadı sanırım doğal bağışıklık kazanmış oluyor
Mom042 Kuzey_Kerem benim 3 bucuk yasinda kizim var hic gecirmedi gevirmesimimi gerekiyor nasil bualsti size
Kuzey_Kerem Mom042 Herkes geçirecek diye birşey yok tabi genel de başkasından bulaşıyor zaten bize anneannemizden bulaştı aynı virüsü taşıyan zona hastalığı çıkmıştı nerden nereye olacağı varmış işte 🥺
Tugba__00 Kuzey_Kerem kremsiz nasıl atlatacak çok kaşınır o bizim çok ağır geçti alerji şurubu ve pembe losyon sürerdim cnm geçmiş olsun
Kuzey_Kerem Tugba__00 Teşekkür ederim bende ovadril losyon aldım iyi geldi zaten kurumaya başladılar azalıyorlar çok şükür 🙏🏻