MiniKaya Kızlar merhaba soğuk algınlığım var ağız içim falan yara olmuş üşümem var emziriyorm 2 buçuk aylık bebeğim var tylot falan içebilirmiyim bilgisi olan varmı ıhlamur içtim ama pek faydası olmadı ilaçta içemiyoruz sanırım 🤦🏻♀️
Morfrenk MiniKaya sanmıyorum onu Bi ara yasaklamışlardı biliyorsun sonra yine çıktı piyasaya zaten sıkıntılı Bi içecek o Kuşburnu boğazına çok iyi gelir Limon yiyebilirsin c vitamini için portakal vs Kendini de terlet bence Bi güzelce
MiniKaya Morfrenk boğaz ağrm yok cnm dudağımın içi yara ve halsizlik var biraz dudağımıda limon çok yakıyo ondan yiyemiyorm