katree Merhaba sevgili anneler şuan emziriyorum bebeğim 7 aylık aşırı saçım dökülüyor ve herhangi bir takviye almıyorum. Kullandığınjz vitaminler var mı? O mega kullanılmalı mı emzirirken?
BenimMinikMucizem katree bende imom latte kullanıyorum ama saçlarım dökülmeye devam ediyor maalesef, halsizliğime iyi geldi daha enerjik hissediyorum sanki belki buda psikolojik 🙄
Arasannesi katree evet memnunum.çok aşırı halsizleşmiştim sabah bebegım uyandıgında ben cok zor kalkıyodum.oyuzden basladım ve gercekten baya faydasını gördüm yorgun uyanmıyorum gün içinde de iyiyim
katree Arasannesi sipariş verdim bile :) günde kaç tane ve nasıl kullanıyorsunuz acaba? Aç mı tok mu?
Arasannesi katree aa iyi yapmıssınız🙂 günde 1 defa tok karna içiyorum.genelde sabah kahvaltıdan sonra.arada nadir unuttugum olursa gün içinde içiyorum