Kızlar doktoruma saçimi boyasam demiştim ilk 6 ay boyama onermiyorum dedi ne kadar organik yapcam da desem eşimin yanında konuşunca eşimde artik tepkili adam kına kullan dedi var mi kullanan bu konuda bilgisi olan saçlarım siyah bu arada zaten başka renge de dönmek gibi niyetim yok amacım beyazlari kapatmak