prensannesi5 ovulasyon testi yapıyorum ama düne göre kırmızı biraz azalmamış mı ya bana mı öyle geliyor 😕
EmineYilmaz prensannesi5 ikiside negatif canım t, C çizgisinden daha koyu olacak negatif testleri karşılaştırma kafan karışır
Hakaninannesi prensannesi5 azalma yok aynı.döngünüzün kaçıncı günü?değerlendirin bugünü yarın tekrarlayın azalma ya da koyulaşma var mı bakın.tam yumurtlama günü gibi gelmedi bana
prensannesi5 Dilekmh eczanede pahalıydı bende ineternetten sipariş verdim bilindik site isim veriliyor mu bilmiyorum H ile başlayan
prensannesi5 EmineYilmaz renginde azalma gördüm gibi geldi bana o yüzden buraya attım şuan yumurtlama olmadığını biliyorum azalma varsa bu yumurtlama olmadığını olmiycağını gösteriyor demekki 😣
EmineYilmaz prensannesi5 hiç alakası yok o yüzden karşılaştırma dedim😌 yarın bundan daha da silik çıkabilir gayet normal
prensannesi5 EmineYilmaz neden silik çıksın ki daha da koyulaşması lazım değil mi ? İlk defa yapıyorum bilgim Yok pek bu konuda
EmineYilmaz prensannesi5 yumurtlama olmadığında silik olur ya ??? Ondan yumurtlama olduğunda koyu çıkar test yapmaya devam edin
Hakaninannesi prensannesi5 gebelik testindeki gibi koyulaşmıyor zaten de.azalma varsa bugün ya da dün yumurtlamışsınız demektir
prensannesi5 Hakaninannesi burda görüyoruz bazı testleri benim testimden daha da koyu renkte çıkanlar var yumurtlama olduğunu düşünmüyorum benim korkum acaba yumurtlamadımmı çünkü pkoluyum ilk defa test yapıyorum kafam karıştı bi tık azalma görünce
prensannesi5 efelettin sizce yumurtlama olacak kadar üstteki kırmızı mı eğer silikleşiyorsa yumurtlama olmuş demektir ama yarın ki testime göre belli olur herşey