Reyhanesm Cuma günü Doğum yaptım. Sütüm geliyor ama öyle çok değil acaba sütümü en iyi hangi besin getirir?
Cheddar Reyhanesm şuan bebeğin ihtiyacı kadar geliyordur. Şuan ceviz büyüklüğünde midesi var. Şarıl şarıl süt evresi zamanla oluyor:) bol bol hoşaf ve su içmelisiniz
iki_prens_annesi_ Reyhanesm bulgur pilavı tahin helvasi benim favorim bulgur pilavı yedigim zaman aşırı doluyor
Helenikom Reyhanesm doktorum dereotunu ye demişti bana arttırıcı olarak ve rezene çayı günde 3 litre su . Bunların yanında hurma, havuç, komposto, taze soğan
Ecemilaninannesi Bulgur pilavı, tahin helvası, tahin , soğan , dereotu yeşillik birde aktardan milk tea aldım o güzel humana ve bestlak damla kullanıyorum birde ara ara
minnosizmmm Reyhanesm bulgur fasulye yani tahıl ilk 2 hafta çok gaz yapar sende yeme dedi doktorum yeşil soğan aynı keza ama dereotu maydanoz çok faydalı ve bol bol su iç sütü en çok su artırır ve sıcak suyun altında göğüslerine masaj yap süt damarlarını acıyor bol bol sağ makinen varsa benimde ilk sütüm az geldi bunları yapa yapa çoğaldı kızım tosuncuk gibi olmuştu başa çıkamadım sütümle 🌼