Fencimam kakasının o kadar kokup öyle kıvamda olması normal, kaka içinde Bi kaç gün bekledi demekki bağırsaklar iyice öğütmüştür. Yani benim bebeğimde 4 aylık daha küçücükler her gün aynı her saat aynı düzeni nasıl bekleyebiliriz tabii ki kaka yapıcakta yapmıyacakta.
Vegaferon kullandıysanız o kabız yapmış olabilir.
Günlük yarım çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz bence artık.