Merhabalar oğlumun yanağında kırmızı kabarık var fotoğrafda koydum tabi ki doktora gittim ama bol bol nemlenir dedi bana biodermanın bebekler için nemlendiricisini verdi ama birşeye yaramadı sonra sağlık ocağına gittim oda kortizonlu Krem verdi çok yayıldığı için 5 gün sabah akşam sür kortizonlu olduğu için sonra sürme dedi eğer tekrar başlarsa eri gelirse tekrar gel dedi ben sürdüm ama tekrar başladı bu sefer de hametan verdi arada çok kızarıklık olursa yayılırsa kortizonlu ilaçtan sür dedi egzamaya dönüşmeden cildiyeye git dedi sizde benim yaşadığım sorundan yaşadınız mı ? Ne yaptınız hala kırmızılık var