Prenses AnyelaMom ben krem de kulandım en iyi geçiren şey zeytinyağı biraz tavada ısıtın küçük bi kaba koyun her emzirdikten sonra sürün çocuğa zararıda yok gögsünüzü yıkmanız gerekmiyor bi kaç gün kulanan güzel ni sıcak duşta alın igleşicektir
ElifAden Kullanmayın derim Zaten yara göğsünüz..bebeğin ağzına vereceğiniziçin iyice yıkamanız gerekir ki bu dasizin canınızınormalden çok yakacaktır. Lansinoh göğüs ucu kremini tavsiye ederim silmeye gerek kalmadan bebeği emzirebildiğiniz için çok daha rahat edeceksiniz